

NEGRE VINYA SANTA CLARA 2022 Ecològic
Monovarietal procedent de la parcel·la “Santa Clara” plantada l’any 1991, que es caracteritza per tenir un sol argilós-sorrenc, calcari, molt pobre en matèria orgànica. L’estructura i potència de la varietat que obtenim amb en aquest tipus de terrer, queda suavitzada pel delicat treball al celler obtenint un vi ric, fruitat, decidit, expressiu, però a la vegada melós, harmònic, alegre i viu. Es un vi pur, no maquillat per la fusta, una simfonia de sabors dins la copa.
Varietat
100% Cabernet Sauvignon
Analítica
Alcohol (% vol): 13'65
Acidesa total (g/l): 3,70
Acidesa volàtil (g/l): 0,35
Sucre (g/l): 9,10
SO2 (mg/l): 39/117
pH: 3,30
Nota de tast
COLOR: Color roig robí i corona blau-morada, amb densitat i cap mitjana, llàgrima potent i transparent.
AROMES: En nas apareix una àmplia paleta aromàtica marcada especialment per les fruites vermelles (maduixa de bosc) i fruites negres madures (cirera, pruna i cassís), melmelada de tomàquet i pebrot i final complex amb notes de bosc i carbó humits i alga seca.
BOCA: Pas en boca amable i golós, endolcit pel sucre natural residual, d'alcohol moderat i tanins lleugers que aporten vida i bona evolució en ampolla, postgust llarg, i a via retronasal apareixen notes especiades com la nou moscada que complementen el conjunt.
Vi ecològic
És un vi ecològic, certificat pel CCPAE (Consell Català de la Producció Agrària Ecològica), que controla tot el seu procés de producció, elaboració, envasat
i comercialització.
Les tècniques utilitzades en la producció agrària ecològica són respectuoses
amb el medi ambient i amb les persones perquè restringeix l’ús de productes químics de síntesi (hormones, herbicides, adobs químics, plaguicides, etc.). Per tant, els productes agraris ecològics no contenen residus d’aquestes substàncies.
Reconeixements
57è CONCURS DE VINS DE QUALITAT DO. PENEDÈS
Medalla de Bronze
Atorgada 2023
53è CONCURS DE VINS DE QUALITAT DO. PENEDÈS
Medalla d'Argent
Atorgada 2019